Heel fijne ervaring. Je gaat altijd met een goed gevoel buiten. En mooie nageltjes!!
Behandeling door Tessa
Bianca•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd heel professioneel en tot in de puntjes verzorgd! Eerste keer Hifu: degelijke info en zeer vlot verlopen. Verrassend maar waar: ik zie al resultaat!