Ik ben weer heel tevreden bij Tessa weggegaan, met mooie feestnageltjes 👌💖🎅
Behandeling door Tessa
Gerry Foubert•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
boa
Behandeling door Tessa
Boa•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi instituut, zeer proper en gaat met veel hygiënische maatregelen te werk.
De behandelingen goed uitgevoerd, heel fijn met de grootste zorg
Behandeling door Tessa
Ellen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben alweer tevreden naar buiten gestapt😊,Tessa is een hele gedistingeerde meid die ook nog eens heel vriendelijk en hulpvaardig is, top! 👌😉.
Ik kijk al uit naar mijn volgende afspraak! 🙋♀️