Heel tevreden van mijn behandeling en de service. Tessa legt goed uit wat ze aan het doen is en ze is heel aangenaam om mee te praten.
Behandeling door Tessa
Sara•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Was een leuke ervaring veel bijgeleerd alleen spijtig dat door mijn slecht zicht ik niet alles goed zag en de nota dat ze erbij gaf was goed alleen beetje onleesbaar ( dus heb ik niet veel aan )
Behandeling door Tessa
Sibylle•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen
Behandeling door Tessa
NH•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ook al kan het eens pijn doen, ik kijk er toch naar uit om naar daar te gaan.