Behandeling door Olga Manicure En Pedicure•Gellak manicure
Dafke•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevreden over het opvullen van mijn gelnagels bij Olga! Ze werkt professioneel en is erg vriendelijk. Mijn nagels zien er prachtig uit. Absoluut een aanrader, ik kom zeker terug! 🤩
Behandeling door Olga Manicure En Pedicure•Kunstnagels opvullen
Amber V•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer tevreden over mijn pedicure. Proper salon.en vriendelijk ontvangst.
Behandeling door Olga Manicure En Pedicure•Gellak pedicure
Vanessa•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Professioneel salon en zeer vriendelijke dame.
Behandeling door Olga Manicure En Pedicure•Gellak manicure
Vanessa•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Great manicure by Olga!
Behandeling door Olga Manicure En Pedicure•Gellak manicure