TOUJOURS AU TOP !
MERCI POUR LA QUALITÉ DU SERVICE
L HYGIÈNE ET LA SÉCURITÉ TOUJOURS INTACTE.
TRES PROFESSIONNELLE ET SYMPATHIQUE.
JE NE PEUX ETRE QUE SATISFAITE !
MERCI TIFFANY
Behandeling door Tiffany•Wenkbrauwen waxen
Tepe•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super simpas j aïs adoré me suis bien relaxé et j aïs des magnifique pied apresant un grand merci
Behandeling door Tiffany•Medische pedicure
Maria•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
parfait
Behandeling door Tiffany•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Ninou•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Très belle prestation !
Behandeling door Tiffany•Gelnagels
Valérie•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Beaucoup de gentillesse et mes ongles sont très bien