Coiffeuse très sympa, elle m’a accueilli malgré mon retard. La coloration a très bien donné.
Par contre je n’ai pas mis toute les étoiles car 15€ se supplément pour sécher les cheveux, je trouve ça abusé …
Styling door Hermine•Vrouwen - kleuren zonder ammoniak
Manon•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
All good
Styling door Hermine•Vrouwen - knippen en föhnen
Sandra•6 maanden geleden
Geverifieerde review
super endroit! très propre, professionnelle et gentil ! 😄
Behandeling door Ruzanna•Manicure
Géraldine•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne eerste keer in dit salon. De medewerkers zijn heel vriendelijk.