De sfeer was ontspannen en de stylist luisterde aandachtig naar mijn wensen. Het resultaat is precies zoals ik het voor ogen had, mijn haar zit prachtig!
Styling door Yajaira•Föhnen / Stylen
J.O•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede aangename service!
Styling door Yajaira•Föhnen / Stylen
Clothilde•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi
Styling door Yajaira•Föhnen / Stylen
Tanisha•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd profesioneel en perfect! De beste kapsalon voor een verzorgde look.
Styling door Yajaira•Föhnen / Stylen
J.O•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super en gezellig. Alsof ik bij een vriendin langskom.