Hoe geweldig om terug bij Tinne te zijn. Mijn haartjes en ikzelf zijn super tevreden. Ik kijk al uit naar de volgende keer 😘
Styling door Tinne
Dunja•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Steeds 1-op-1 behandeling, dus zeker prima in deze Corona-tijden.
Styling door Tinne
Suzanne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Tinne neemt haar tijd om je te adviseren qua kleur en snit. Ze gebruik milieuvriendelijke producten. Verzorgd je haren met de nodige vakkennis. Ik ben heel tevreden van haar aanpak.
Styling door Tinne
Christiane•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige kapster en echt oprecht lief, vriendelijk en geïnteresseerd! Zeker aanrader!
Styling door Tinne
Jana•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer geslaagde balayage en snit.
Top!
Zeer tevreden!