Bij het binnenkomen werd ik direct leuk en gezellig ontvangen. heel goede en rustgevende behandeling mijn huid ziet er geweldig uit ! zeker een aanrader !
Behandeling door Katia•Facials / Gezichtsbehandelingen
nikki otto•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heel tevreden van mijn nagels, top kwaliteit en professionaliteit!
Behandeling door Katia•Pedicure
sara•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Katia, bedankt voor de ontspannende behandelingen. Je hebt magische handen! Ik kijk uit naar mijn volgende afspraak en kan je behandelingen zeker aanbevelen.
Margreet•meer dan 7 jaar geleden
Eerste indruk? WAUW! Je komt binnen in een mooi ingerichten salon met steigerhouten meubelen, dit geeft een rustige en fijne uitstraling. Mijn massage en gelaatsverzorging waren ook echt top! Katia! Deze colombiaanse dame werkt professioneel. Gracias! Merci! Bedankt!