Heel vriendelijke mensen die echt de tijd nemen om je goed te kunnen behandelen.
Behandeling door Katia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over mijn wimpers. Ik heb nooit zo'n goed effect gehad! Het verven was zo goed echt super donker ze gebruikte een speciale diepe zwarte kleur. Super lieve dame. Ik kom zeker terug. Elke euro waard!
Behandeling door Katia•
Wimper permanentToon alles…
Anissa•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede ervaring!
Behandeling door Katia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Katherin•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing me-time
I was amazed by the results
And already booked my next appointment.
Thank you so much 🥰
Behandeling door Katia•Permanente make-up (pmu)
Apostolia•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Was een goede ontspanningsmassage . Alleen mag er wat harder doorgeduwd worden want was soms te zacht . Minpuntje : masseuse sprak geen Nederlands