Het was een andere gelaatsbehandeling dan wat ik gewoon ben.....maar ja, het is ook een Colombiaans instituut. Het viel echter wel best mee. De zwarte puntjes van de neus weghalen was wel een beetje pijnlijk maar ja, het was wel nodig.....
Behandeling door Katia•Gezichtsbehandelingen mannen
Robert•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Très bien mais j’aurais aimé des deux côtés
Duo-massage
Dominique•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always a great experience
Behandeling door Katia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Eline•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne mensen, die klaar staan om je mooi te laten voelen.