Goede eerste ervaring met waxen, noemie luistert naar wat je wil en geeft goed advies
Véronique•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie nagels!
Ocal•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed ,
Van•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De massage zelf was erg goed en ontspannend, maar ik moest helaas lang wachten ondanks dat ik op tijd was. Het personeel was vriendelijk en de sfeer aangenaam, maar een betere planning zou de ervaring nog prettiger maken.