Geweldige ervaring: ik ben een trouwe klant van deze salon, waar het team altijd blijk geeft van professionaliteit en aandacht. Speciale vermelding voor Najoua , die mij een geweldige sweep heeft gegeven!
Highlights - heel hoofd
Margherita•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Je tiens à vous remercier pour la coupe et le balayage réalisée par vos soins la semaine dernière. Beaucoup de compliments autour de moi, de mes amis et de mes proches♥️♥️♥️
Dip Dye
Sylvie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
sympa a l'écoute des clientes. Première fois que je tente un lissage brésilien et je ne regrette absolument pas ! Mes cheveux sont tellement doux et brillants Je recommande!!
Styling door Najoua•Permanent
Ludivine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
good hairdresser, who has a lot of experience, and it shows! She's my hairdresser and I'm very happy because she was the one who fixed my haircut last time. More than a hairdresser, she's now a friend
Kleuren - volledig
Shirley•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Onberispelijk onthaal, eenvoudig en snel afspraken maken, en vooral meegaand. Korte herinneringstekst met alle informatie. In de salon: attente kapper (drankjes en chocolaatjes), speciale tijd met advies en hele leuke discussies. De kapper neemt de tijd en dwingt je niet tot aankoop. Klanten worden in tegenstelling tot andere merken niet ontvangen in de keten. Niets te zeggen, 10/10. Ik zal terugkomen