Super vriendelijke dame die echt haar vak kent. Eerlijk, to the point en adviserend. Voor een leek zoals ik een hele aanwinst in het hele beauty gebeuren. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Laurien
Tine•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dame die professioneel tewerk gaat.
Behandeling door Laurien
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk, maakt tijd voor de behandeling en doet haar werk heel nauwkeurig
Behandeling door Laurien
Sarah•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke, zorgzame meid die haar vak verstaat. Ik kom zeker terug!