Ik ging voor een gellak pedicure bij Nurcay,
Ze was heel erg vriendelijk en perfectionistisch ze wilde dat ik tevreden naar buiten ging, ze heeft heel mooi gewerkt en ik ging met een tevreden french resultaat naar buiten
Behandeling door Nuray•Gellak pedicure
Samantha•13 dagen geleden
Geverifieerde review
ik was heel op mijn gemak en ontspannen tijdens de behandeling
Behandeling door Nuray•
Vrouwen harsenToon alles…
Annalisa•13 dagen geleden
Geverifieerde review
heel tevreden van mijn wenkbrouwen! ze was ook heel vriendelijk en had oog voor detail
Behandeling door Melissa•Vrouwen harsen - gezicht
Marijne•17 dagen geleden
Geverifieerde review
Genoten van de pedicure met massage! Cheyenne heeft dat top gedaan.
Behandeling door Cheyenne - ST - Agneta•Pedicure
Lotte•19 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik had toch verwacht bij een MEdische pedicure word een beetje voetmassage of voetscrub gedaan. Bij mijn buurvrouw heb ik een normaal pedicure met voetbadje en voetmassage voor minder dat ik nu betaal.