Een heel leuk, gezellig en warm sallonnetje! Aangename persoon om mee te babbelen & een verzorgde en afgewerkt pedicure! Heel tevreden!
Behandeling door Bernice•Pedicure
Ruben•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Behandeling door Bernice•Wimperextensions
Larissa•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Bernice heel vriendelijke dame, zeer nauwkeurig, lief en professioneel! Het salon was heel mooi ingericht! Ze doet haar werk super netjes, goed!
Perfect!!! Prachtige wimpersextensions😍
Behandeling door Bernice•Wimperextensions
Larissa•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Cosy place! She was very nice. Only thing is. It was not as flat as I had wanted.