Jullie is zeer goed in wat ze doet,altijd vriendelijk,zeer professioneel,twee jaar geleden liet ik een permanente eyeliner zetten door Jullie,perfect gelukt,daarom ben ik nu ook bij Jullie terug gegaan om permanente make up van mijn wenkbrauwen,ook zeer goed gedaan,Jullie is een aanrader.
Behandeling door Julie Vandenberghe•Permanente make-up (pmu)
Marleen Van Steenbrugge•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Julie is een heel professioneel en aangenaam persoon. In het instituut voel je je instant thuis.
Behandeling door Julie Vandenberghe•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Ellen•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd super en rustgevend voor mij 😀👍🏾
Behandeling door Julie Vandenberghe•
Deep tissue massageToon alles…
patricia•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Touch up laten doen en zoals eerste keer alles perfect verlopen!
Behandeling door Julie Vandenberghe•Permanente make-up (pmu)