Mooie omgeving , heel rustig heel vriendelijk en deugddoende verzorging een aanrader.
Behandeling door Joyce
Anny•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd blij om naar mijn afspraak te gaan. We worden goed ontvangen, Joyce is een zeer prettig persoon en luistert naar je.
Behandeling door Joyce
Dominique•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een lange tijd van zeer weinig tijd opnieuw bij Joyce geweest. Even zalig als voorheen. Bedankt Joyce om mij steeds weer helemaal te laten ontspannen. Ik kijk al uit naar de volgende keer.