Ik ga nu reeds enkele maanden bij evita voor nagels.Nog steeds zie ik hoe enthousiast en vol overgave zij haar klanten wil pleasen.Zeer professioneel en met kennis van zaken maakt ze velen gelukkig.Waren er maar méér mensen zoals zij.Ik blijf " fan "....