Mijn nagels zijn heel mooi en ook snel gedaan. Ik ben er heel blij mee
Behandeling door Nataliia•Manicure
Jennifer•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling. Veel klanten en toch rustig. Nagellak was moeilijk
Behandeling door Nataliia•
Gellak pedicureToon alles…
VG•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Good as always
Behandeling door Nataliia•Kunstnagels opvullen
Loes•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Nataliia•Gellak manicure
Gwen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Not happy with my overall experience. My nails are messed up, the people were talking about clients. I have to get my nails fixed by someone else now. Waste of money.