Het is niet helemaal een medische pedicure, wel goed voor gewone pedicure en manicure. Vriendelijk personeel
Medische pedicure
Elke•8 maanden geleden
Geverifieerde review
erg coole salon
Kunstnagels opvullen
Mery•8 maanden geleden
Geverifieerde review
I'm very pleased with the level of service! Professional, high-quality, and a cozy atmosphere. I'll definitely be back❤️
Behandeling door Esti•Nail art
Ella•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb een fantastische manicure gehad. Ik ben erg blij met het resultaat en de snelheid. Dankjewel, Natalia.
🌟🌟🌟🌟🌟
Behandeling door Nataliia•Manicure
Nina•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne salon met ervarene specialisten. Gezellig sfeer en professioneel behandeling. Kan altijd snel komen voor afspraak . Ik loop met mijn gelnagels 4-5 weken! Top locatie ook ! Zeker aanrader !