Bij Beauty Ritual voel je je meteen op jou gemak. Als buitenlander maak je het niet veel mee. Ze geeft je een gevoel dat je erbij hoort. Ik ben altijd tevreden. Dus een top mens👌🏽. Ze is gewoon een 5 sterren waard.
Behandeling door Daisy
Nathalie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Je voelt je hier helemaal thuis
Behandeling door Daisy
Karolien•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Is een plezier om bij Daisy langs te gaan
Behandeling door Daisy
Bompi•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super zoals altijd!
Ik kijk steeds uit naar mijn maandelijkse “me-time” momentje 😉
Behandeling door Daisy
Liesbeth•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Daisy heeft mij weer een aangename ervaring bezorgd met een leuke manicure en gellak, fijne beleving op zaterdagochtend!!