Un endroit agréable, et une pédicure parfaite. À refaire.
Behandeling door Estheticienne 1•Manicure
Andreia•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Great!
Styling door Esthéticienne•Vrouwen knippen
Erjola•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mauvaise épilation, très douloureuse. L’esthéticienne n’a pas écouté et n’a pas été précisé. Je n’y retournerai pas.
Behandeling door Estheticienne 1•
Vrouwen harsen - benenToon alles…
Stephanie•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I am very unhappy and I will never go there again. The treatment that was supposed to last 2:20 min (manicure with semi-permanent and pedicure with semi-permanent) lasted 1.20 minutes. The pedicure was supposed to last 1.20 minutes, it lasted 20 minutes. When I booked via Treatwell for an appointment and service, it was supposed to be € 83 and the salon was asking for € 85. Why, it's cheating a client !!! Never again, and I will not recommend it to anyone.
PedicureToon alles…
Zana•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Au top comme d'habitude. Équipe super, service super.
Styling door Esthéticienne•Vrouwen - knippen en föhnen