Ik ben vriendelijk ontvangen en kreeg perfecte bediening!
linda•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Top meisjes !!
Zara•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima service !
Gerry•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden! Had Shellak voor de vakantie laten aanbrengen op voeten en handen. Deze was na 3 weken nog steeds intact gebleven, waterproof gebleken, niet afgebrokkeld, super aangebracht! Gisteren shellak laten verwijderen, pedicure en nagels laten lakken, dit alles met geweldige service en aandacht in een leuke sfeer!
claude•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel aardig , vriendelijke mensen
Ze nam me gelijk mee moest niet wachten een gezellige babbeltje gedaan tijdens mijn treat !