Ondanks een wonde aan de voet heeft Catia mij een perfecte pedicure gegeven. Ze weet waar ze mee bezig is.
Behandeling door Cátia•Pedicure
Chantal•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden van mijn pedicure bij catia!
ze gaan super hygiënisch te werk.
Coronaproof!!
Ik ga snel weer!
Groetjes
Behandeling door Cátia•Pedicure
Fabi•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecte gellac
Behandeling door Cátia•Gellak manicure
Chantal•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gelnagels top geplaatst!
Behandeling door Cátia•Gellak pedicure
Els•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn ervaring met Beauty-Licious was fantastisch! Cátia is een enorm aangename en lieve vrouw. Ze doet haar behandelingen met zorg en stelt je op je gemak. De zaak is ook erg mooi en rustgevend. Perfect place for some me-time👌🏽