De gellak wordt perfect aangebracht en blijft heel lang mooi, bij mij 3,5 weken. Debora is heel vriendelijk.
Behandeling door Debora•Gellak manicure
Sophie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk, aan een snel tempo en gewoon perfecte nagels! Ik kom zeker terug
Behandeling door Debora•Gellak manicure
Emma•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd enorm tevreden bij Beauty-licious! Vandaar al 1,5j trouwe klant. Deborah plaatst de gellak professioneel en is ook zeer goedin het plaatsen van nail art.