Zeer vriendelijke dame. Uiterst verzorgde en deskundige behandeling. Het was mijn eerste bezoek. Ik kom terug Veronique !
Behandeling door Véronique•Pedicure
Béatrice Vandersande•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste keer hier voor een pedicurebehandeling en ik voelde me al snel op mijn gemak. Véronique werkt rustig en professioneel. De behandeling was zeer aangenaam.
Zeker een aanrader, ik kom hier graag nog eens terug!
Behandeling door Véronique•Pedicure
Lut•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles perfect in orde. 👌
Behandeling door Véronique•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
sandra•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals alle vorige behandelingen, waren we ook nu weer super tevreden over onze pedicure.