Ondanks 20 min te laat werd ik wel goed ontvangen!
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer nauwkeurig
Dorien•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super fijn, je kan een aangenaam gesprek voeren. Koffie terwijl ze je haar knippen. Al vier keer gegaan en al vier keer tevreden buiten gekomen.
Doen ze goed !