Hele vriendelijke dame, goed ontvangen. Leuke babbel mee gehad tijdens de manicure. Ze is perfectionistisch wat goed is. Ik ben heel blij met mijn nagels. Een echte aanrader!
Behandeling door Ana
Laura•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer ongelofelijk tevreden met mijn wimpers!
Behandeling door Ana
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Lovely lady, clean space and I walked out with happy feet
Behandeling door Ana
Hanne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne maar toch pijnlijke ervaring met suikerwax. De schoonheidsspecialiste was erg zorgzaam.