Mijn maandelijkse me-time bij Beauty Bar & Boutique met Laetitia is altijd top. Perfecte nagels, een warme sfeer en echte aandacht – meer dan een behandeling, het is een moment van rust en opladen 🥰
Behandeling door Laetitia•Manicure
Steffi•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super mooi resultaat
Builder gel manicureToon alles…
Elisa•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toptoptop
Builder gel manicure
Lore•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Eleanora is enorm lief en doet elke keer haar uiterste best. Ze hielp me in het kiezen van de juiste kleuren voor het design dat ik in mijn hoofd had, en heeft er echt een oog voor en prachtige bloemennagels met de hand geschilderd!
Dankjewel Eleonora! Heel blij mee.
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Builder gel manicure
Eline•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Charlotte neemt echt haar tijd om designs tot in de puntjes uit te werken en ze is er echt enorm getalenteerd in!!
Dankjewel voor keer op keer prachtige nagels te zetten