Bij de online booking in de comments kon ik verduidelijken wat we graag wilde, kregen direct een mail ter bevestiging. Ter plaatse vriendelijk ontvangst en aangename sfeer. Regelmatig werd er gecheckt of het allemaal goed verliep en of het was wat we wilde. Heel fijne ervaring!
Gellak manicure
Fem•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
A very good salon where they treat you with the best care and attention to detail. It’s a nice me-time moment and you are welcomed by two lovely ladies.
Behandeling door Laetitia•Gellak pedicure
Katelijne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastic service and atmosphere
Behandeling door Laetitia•Kunstnagels opvullen
Monica•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The 'BEST' salon in town! Perfect results time after time! Thanks Laetitia for a great experience!
Behandeling door Laetitia•Kunstnagels opvullen
Tamara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn zo mooi! En super vriendelijke nagelstyliste