Ik had mijn afspraak niet goed gemaakt maar toch werd er tijd voor mij gemaakt ❤️
Behandeling door Laetitia•Gelnagels
Heidi•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne ontvangst en heel aangename dame! Mijn nagels waren mooi en grondig gedaan en dat op minder dan een uur. Echt een aanrader. Ik heb al verschillende nagelsalons in Antwerpen bezocht maar dit is veruit de beste!
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Builder gel manicure
Elisabeth•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een absolute aanrader. Ik ben zoals altijd weer heel tevreden!
Behandeling door Laetitia•Builder gel manicure
Nele•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great relaxing experience, awesome and super friendly employees!
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Builder gel manicure