als ik 1 iemand mag aanraden voor nail art dan is het wel charlotte
Builder gel manicureToon alles…
Tine•12 maanden geleden
Geverifieerde review
omdat charlotte op vakantie was, deze keer bij eleonora geweest en wat is ze lief!
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•
Builder gel manicureToon alles…
Tine•12 maanden geleden
Geverifieerde review
charlotte weet het altijd perfect uit te voeren
Builder gel manicureToon alles…
Tine•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Nu de tweede keer dat ik ben geweest bij Charlotte voor Biab en super tevreden! De eerste keer bleven mijn nagels super mooi gedurende een dikke 6 weken. Als ik dit zelf deed thuis of in andere salons liet doen vielen mijn nagels vaak al af na 2-3 weken maar hier bleven ze echt perfect. Tijdens de behandeling verloopt alles heel gemoedelijk en fijn.
Zeker een aanrader!
Builder gel manicure
Marlies•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele mooie nagels. Ben er blij mee. Blijven ook echt lang mooi!