Propreté et procédure Covid irréprochables, service professionnel et très sympa, excellent rapport qualité/prix, aisance de la réservation online, une toute bonne adresse!
Cendre•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service and very efficient. Plus points for the safety measures.
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel tevreden!
Annelies•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ethel a été super pro, douce et pleine de conseils/explications! Je recommande vivement.