Nog nooit eerder zo'n zalige gezichtsverzorging gehad. Na de behandeling liet ik cryo21 uitvoeren. De dame is zo vriendelijk ook. Ineens 2de behandeling vastgelegd! Top!
Behandeling door Kim
Bo•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aangename behandeling!
Behandeling door Kim
Liesbeth•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was zeer aangenaam.Perfect.
Behandeling door Kim
Annie•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede visagiste - perfecte make-up !
Behandeling door Kim
Stefanie•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een heel fijne ontmoeting en dito behandeling en ben uitermate tevreden over zowel de professionaliteit als over de gemoedelijke sfeer!