La meilleure des esthéticiennes et une belle personne. Merci pour tous ces soins de qualité, votre gentillesse, votre écoute.
Behandeling door Wieam•Wenkbrauwen waxen
Sarah•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Soin de qualité et esthéticienne qualifiée
Behandeling door Wieam•Micro needling
sandgren•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Soins très bien, comme d'habitude, je recommande
Behandeling door Wieam•
Vrouwen harsen - benenToon alles…
Lara•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer voor een microneedling, voor mij niet echt pijnlijk en goed te verdragen. Met een zichtbaar resultaat, ik ga dit binnen 6 weken nogmaals doen. Wieam is uitstekend in haar vak ! een aanrader !