Voor de eerste keer in het salon geweest en heel tevreden van het eind resultaat voor de nagels. Ik werd gastvrij en spontaan ontvangen, ik heb meteen een vervolg afspraak geboekt voor de nagels en ook voor een pedicure. Ik voelde me zeer welkom en ben oprecht tevreden.
Gelnagels
Marie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een heel goede ervaring gehad bij nagelstudio B-Nailed and beauty. Ik ben vriendelijk ontvangen geweest. Sohad was heel aangenaam en spontaan. Ze heeft mijn nagels (handen en voeten) echt super mooi gedaan! Een aanrader om hier naartoe te gaan!
Gellak pedicureToon alles…
Paula•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super content 🙂
Behandeling door Stefanie•
Wenkbrauwen waxenToon alles…
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom verwennerij...
Behandeling door Stefanie•Gelnagels
Anu•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een geweldige ervaring!
Ik ben alvast een nieuwe vaste klant!