Werkelijkwaar deze dames zijn de beste, altijd wordt je ontvangen met een glimach, altijd mee denkent en altijd super super tevreden naar huis.
Doe zo voort en tot heel snel .
Fatima•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden
Suzy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Joyce is een aangename, rustige persoon met oog voor detail. Love it!
Shirley•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie lengte van de nagels op advies van de styliste, manicure en kleur zijn perfect!