Ik heb ontzettend genoten van mijn eerste gezichtsbehandeling, eveneens van het goede advies dat ik heb gekregen. Supper lieve dames en heel leuke zaak! Ik kom zeker nog terug!
Niki•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer Natural Nail Treatment en zo tevreden. Heb ze nog maar dagje en al erg veel complimentjes gekregen.
Els•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben ontzettend tevreden. Excellente dienstverlening en klantvriendelijkheid!