Steeds opnieuw een vriendelijke en professionele ontvangst, de dames weten waar ze mee bezig zijn en behandelen jou zoals zij zelf ook behandeld willen worden. Zeer tevreden, jullie zien mij zeker terug !
An•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Aangename jongdame die mij goed verzorgd heeft en met wie ik prettig gebabbeld heb.
Wat was je voornaam alweer? Die is door de gaten van mijn geheugen geslibd.
Jeanne Marie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden 🥰
Virginie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer een fijne ontvangst en altijd happy naar huis !
Bianca•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toptoptop! Supermooie nageltjes, superleuke meiden daar. Ze hebben aan mij een nieuwe vaste klant