Super lieve mensen, toffe babbel. We komen zeker nog !!!
Britt•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mega vriendelijk en goede service zoals altijd! ❤️
Agnesa•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een op en top kwalitatieve behandeling, of je nu komt voor je nagels, wenkbrauwen of iets anders! Even een me-momentje in een super mooie en gezellige omgeving en omringd met de beste specialistes
Anja•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Worm reception
Emade Masango•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk onthaald en de behandelingen waren super. Professioneel en mooi salon. Mij zien ze zeker terug.