Zeer professionele uitleg gekregen, super vriendelijk ook.
Christelle •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
zalig zo een behandeling.
Dieter•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn gelaatsverzorging bij Faye heeft alle verwachtingen ingelost. Super onthaal en professionele behandeling in een mooi kader.
Zeker een aanrader ook voor mannen😉
Jago•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag eerste maal hifu vd kaaklijn gehad en ik voelde me heel erg op mijn gemak goede uitleg vooraf gehad omtrent de behandeling !!.Fay is ook heel lief vriendelijk en sociaal je voelt je er direct thuis. Volgende maand terug xx
Christel •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn en enthousiast onthaal door Faye! Een hele leuke en ontspannen ervaring!