Zeer vriendelijk ontvangst. Gelaatsverzorging op basis van huidtype. Zeer aangenaam en ontspannend. Mijn huid voelde goed gehydrateerd aan. Een aanrader! Een pluspunt je krijgt ook nog uitleg bij op basis van een wetenschappelijk onderzoek
Khristine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Absolute topper! Advies op maat van je noden zonder opdringerig te zijn. Een deugddoende en effectieve behandeling! Veel duidelijke en onderbouwde info met tegelijk een fijne babbel. :)
Nicki•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super uitleg en aangename sfeer in de praktijk, Faye kent haar vak en is top
Laila•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Op en top professionaliteit, en bovendien pure verwennerij. Win-win!
Els•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Faye doet haar job met heel veel passie en kennis! Een krak in haar vak!