Een belangrijk bericht van Treatwell over de uitbraak van het coronavirus

NL_Corona_mobile

Hallo,

We delen een update over de acties die Treatwell uitvoert als reactie op de uitbraak van het coronavirus (COVID-19).

Het waarborgen van de gezondheid en veiligheid van onze gebruikers, partners en hun medewerkers is onze grootste prioriteit. In lijn met de maatregelen die op grond van de regering in het hele land getroffen worden, sluiten alle haar- en beautysalons t/m 5 april hun deuren.

Wat gebeurt er met jouw boeking(en) voor de periode t/m 5 april?
Online boekingen voor alle behandelingen worden geannuleerd. Wij annuleren in ons systeem de boekingen die via Treatwell zijn gemaakt (marketplace, app of widget op sociale media).

Indien je voor de periode t/m 5 april een voorafbetaalde boeking gepland had en deze als gevolg van de maatregelen geannuleerd wordt (of je annuleert deze zelf), ontvang je automatisch een volledige terugbetaling. Houd er rekening mee dat het 3-5 werkdagen kan duren voor het bedrag weer op je rekening staat.

We hopen dat je - waar je ook bent - veilig voelt en dat het je lukt positief te blijven de komende periode. Ik ben ervan overtuigd dat zowel de beauty-industrie en de community van de vele, kleine bedrijven die geraakt zullen worden door de huidige ontwikkelingen, ook in jouw gedachten zijn.

De situatie rondom het coronavirus (COVID-19) verandert elke dag en wij zorgen ervoor dat we te allen tijde voldoen aan de richtlijnen van de FOD Volksgezondheid en de WHO en de maatregelen die getroffen worden door onze regering.

Wij bedanken je voor je steun en voor de tijd die je hebt genomen om dit bericht te lezen.

 

Met vriendelijke groet,
Kei Kaji, CEO