Top! Ik kwam daar aan voor een behandeling en heerlijk om te weten dat men niet zomaar een behandeling doet om het geld! Aangezien ik een koortsblaar had kon de behandeling niet doorgaan. Top! Kan niet wachten om weer terug te gaan wanneer de koortsblaar weg is...
Nadia•il y a environ 7 ans
Avis vérifié
Super ontvangst, vriendelijk, professionele uitleg. ;-)
Carlo•il y a environ 7 ans
Avis vérifié
Professionele uitleg gekregen. Je voelt je helemaal op je gemak. Zeker de moeite waard
Edith•il y a environ 7 ans
Avis vérifié
het is gewoon zalig genieten in een ontspannen sfeer, een aanrader voor iedereen.