De afspraak was top
De gezichtsbehandeling heeft me goed gedaan en de gezichtmassage en schouder was top gewoon af
L.C.•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Bij Steve zijn het altijd superbehandelingen! Al jaren zeer tevreden bij hem. 🤎
M.T.•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Voor de eerste keer op de mooie, nieuwe locatie.
Weer helemaal top verzorgd!
L.I.•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Bij Zendi is het steeds een zalig me-momentje. Steve weet je met zijn professionaliteit en ervaring steeds het beste aan te bieden, hetgene jij en je huid op dat moment nodig heeft. De leuke babbel krijg je er gratis bij.
M.L.•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Het was een geweldige ervaring! Zo professioneel! Top!