Top healing behandeling gehad! En een super lieve en aangename dame ♥️
Nicoline •il y a environ 1 an
Avis vérifié
Zoals steeds, heel tevreden over de Hydrafacial behandeling. Is voor mij een zalig me-time momentje. Ik kan dan even wegdromen terwijl Steffi haar magic doet 👍🏼
Ira •il y a environ 1 an
Avis vérifié
Zoals altijd super service en behandeling!
Estee•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Steffi Is een speciaal persoon. Ze voelt je aan en heeft het juiste advies. Ik voel me elke keer beter wanneer ik geweest ben. Een aanrader.
Ilse •il y a environ 1 an
Avis vérifié
Na de behandeling een veel frissere en jongere uitstraling…