A very good treatment in a nice place! Honest people who gave me money back because I had booked the wrong treatment. Will definitely come back!
Vernis semi-permanent piedsVoir plus...
Sarah•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
the atmosphere was friendly and the staff is super patient and professional
Vernis semi-permanent piedsVoir plus...
Fadwa•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Efficace, rapide et hyper quali
Réalisé par Clara•Épilation du maillot
Laurence•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Toujours un accueil au top par des professionnels attentifs et sympathique .
Réalisé par Patricia•Épilation définitive
Vanopdenbosch•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Florence was a bit too fast during the treatment. She could slow down her strokes on the face for a more relaxing experience. Otherwise, very friendly & great products!