Olga is duidelijk een ervaren schoonheidsspecialisten 🫶🏼 dankjewel
Permanente de cils
Justine•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Het eerste gevoel dat ik welkom was (als man).
Goede ontvangst, voorbereiding, geduld.
Zeker voor herhaling vatbaar en mischien og extra's om toe te voegen.
Bougie auriculaire
Manuel Kuster•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Omdat Vera alles supergoed doet , maak ik steeds onmiddellijk een nieuwe afspraak . Sinds ik bij haar kom , wordt ik vaak gecomplimenteerd over mijn nagels en over de mooie kleuren .
Réalisé par Vera.•Vernis semi-permanent mains
Myriam•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Steeds weer tevreden van de vakkundigheid en de klantvriendelijkheid