Nagels zoals gewoonlijk perfect in orde
Zeer tevreden over mijn eerste ervaring met permanente make-up. Alle stappen van het traject werden zeer duidelijk uitgelegd. Geen echte pijn ervaren ook de dagen nadien niet . Zeker een aanrader ( bedankt Olga )
Maquillage permanentVoir plus...
Hageman•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Snelle afspraak, vriendelijke service, en prachtig resultaat. Een aanrader!
Épilation du visage femme
Martine•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Absoluut een aanrader! Ik heb een afspraak gemaakt voor de volgende dag en werd hartelijk ontvangen door de vriendelijke schoonheidsspecialiste. Ik ben erg blij met het resultaat!
Épilation du visage femme
Amber•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Ik kom altijd met veel plezier naar deze salon. Er heerst altijd een positieve en gastvrije sfeer in Veludia. Alle meisjes zijn erg vriendelijk en mooi. De geleverde service en over het algemeen uitstekend.
Vernis semi-permanent piedsVoir plus...
Zemfira•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Fijne ontvangst en behandeling, extra gratis compressietherapie was ook heel aangenaam.